Dovolj telovadnice: čas je za rekreacijo v naravi!

Si naveličan/a vsakodnevne rutne iz telovadnice? Pred nami je junij in nato dolgo poletje lepega vremena, kar odpira vse več možnosti za različne zanimive in osvežilne možnosti rekreacije. Pozabi na telovadnico in se odpravi v naravo. Pripravili smo ti nekaj idej, kako začeti. 

1. Crossfit v naravi

Privošči si naravni crossfit. Preveri, če se v bližini tvojega doma nahaja kakšen crossfit poligon, če ne, pa se odpravi kar v park. Poišči ravno pot, dolgo kakšnih 60 metrov za šprint in si privošči trening po naslednjem principu:

  • šprint v obe smeri
  • 100 trebušnjakov (4 x po 25)
  • šprint v obe smeri
  • 100 sklec (4 x po 25)
  • šprint v obe smeri
  • 30 dvigov na drog ( 3 x po 10)
  • šprint v obe smeri
  • 100 počepov (4 x po 25)

 Pred vadbo se ne pozabi dobro segreti, po vadbi pa si privošči počasen in pomirjujoč tek ali sprehod do doma. 

 2.  Pohod

Hoja odlično dene telesu. Pokliči prijatelje in jih povabi na pohod. Naužili se boste narave in sonca, se nadihali svežega zraka, na koncu pa se boste počutili dosti bolje kot po nekaj urah v soparni telovadnici. Na pohod se lahko odpravite kamor koli. V hribe ali planine, če znate plezati, tudi na kakšno alpinistično turo, lahko pa v bližnji gozd, v kakšno zanimivo zgodovinsko mesto ali pa na večdnevni pohod s šotorom.

 3. Joga

Joga je ena najkoristnejših in najpopularnejših vrst rekreacije, za njo pa potrebuješ le podlago in trenerko. Joge se lahko naučiš z interneta, iz številnih knjig ali televizije, lahko pa se včlaniš tudi v vodeno skupino. Ko osvojiš osnove pa jo lahko izvajaš doma, v parku, če se ne bojiš začudenih pogledov, pa praktično kjerkoli.

 4. Skupinski šport

Igraš tenis, nogomet, košarko ali karkoli drugega? Priključi se skupinskemu športu! Skupinski šport je zabaven in koristen, krepi telo, z njim spoznaš nove ljudi, prisotnost drugih igralcev pa je dodatna motivacija, da se zmigaš s kavča. Če kakšen šport že obvladaš, se za termin dogovori s prijatelji, v nasprotnem primeru pa se vpiši na tečaj. Morda odkriješ talent, za katerega sploh nisi vedel/a, da ga imaš!

 5. Maraton

Začni s tekaškimi treningi v parku, nato pa se prijavi na kakšen maraton ali drugo tekaško prireditev. S trenerjem teka se pogovori o opremi in načinu vadbe, nato pa veselo na delo.

 Če ne veš, kam bi se prijavil/a, najdeš seznam tekaških prireditev na naslednji povezavi: http://www.tekaskeprireditve.si/prihajajoce-tekaske-prireditve/

 6. Plavanje

Plavanje je vadba, ki razgiba celotno telo, zaradi svoje narave pa so pri plavanju zelo redke poškodbe. Kupi si kopalke in očala ter se podaj v bližnje kopališče. Če si začetnik, se vpiši na tečaj in se nauči osnovne tehnike. S treningi lahko nato nadaljuješ tudi med počitnicami, kar na morju. 

 7. Kolesarjenje

 Kolesarjenje je odlična oblika rekreacije. Malo stvari je bolj sproščujočih kot nekajurno kolesarjenje v naravi ob koncih tedna. A kolo je tudi eden najelegantnejših načinov mestnega prevoza. Razmisli, kam vse se pogosto voziš z avtom ali javnim prevozom, nato pa začni tja kolesariti. Tako lahko dober trening opraviš tudi kar mimogrede med tednom.